Jak odnowić wnętrze sypialni?

08-39-17-515_640

Kilka dni temu obudziłam się wcześnie rano i pomyślałam, że coś muszę zmienić w swojej sypialni. Dawny wystrój przestał mnie cieszyć – zapragnęłam jakiejś zmiany. Rozpoczęłam od przemalowania ścian – postawiłam na barwę „kawy z mlekiem”. Dokupiłam od razu piękną narzutę na łóżko w zbliżonym kolorze oraz nowe zasłony. Lubię kiedy wnętrze jest harmonijne – idealnie ze sobą współgra, tworząc jedną całość.

bed-621742_640

Na końcu mojej małej przemiany kupiłam szereg dodatków i akcesoriów: drewnianego kota na parapet oraz stylowy wazon. Podczas jednego z sobotnich spacerów natrafiłam też na piękną lampę. Bardzo lubię czytać – zawsze brakowało mi ładnej lampy o finezyjnym, miłym kształcie.  Nowy zakup na szafce przy łóżku prezentuje się znakomicie.

bedroom-416063_640

hotel-601327_640

Polecam każdemu od czasu do czasu małą zmianę wystroju wnętrza- samo szukanie nowych gadżetów daje mnóstwo radości. Za jakiś czas planuję odnowić pokój mojej córki. Kupiłam nawet już kilka przydatnych akcesoriów i szafek  w sklepie http://akma-niedomice.pl.

Dodaj komentarz