Salon w starym stylu…

48

Pewne starsze małżeństwo zgłosiło się do mnie abym zmieniła ich salon. Centralnym punktem tego pokoju jest przepiękny, obłożony szarym kamieniem kominek. Aby podkreślić jego piękno postanowiłam obić go jasnym drewnem. Tradycyjnie stawiając na nim kilka świeczników, ozdób i wieszając ciekawy obraz.

Pokój postanowiłam zaprojektować w starym stylu dlatego postawiłam na duże ciężkie meble z wieloma ozdobami. Mają ciemno brązowy kolor. Do tego dopasowałam czerwoną kanapę również bardzo masywną. Dodatkowo znalazłam na targu staroci dwa krzesła, które obiłam materiałem w czerwono- kremowe pasy. I pozostały jedynie dodatki: dywan, lamy, parę bibelotów.

Całość stanowi interesujący obrazek, który docenili właściciele. Mam nadzieję, że również wam przypadł do gustu!!! Pozdrowienia!!!

Dodaj komentarz