Parę słów o samym sobie…

Cześć, nazywam się Karolina Sernecka i już od dzieciństwa marzyłam o tym, aby zostać dekoratorką wnętrz. Dlatego przez całe moje młodzieńcze a teraz dorosłe życie staram się iść wyznaczoną przez siebie drogą, dzięki skończonym kierunkowym studiom oraz licznym udziałom w warsztatach, kursach i szkoleniach. Przyznam szczerze, że jestem zwolenniczką nowoczesnych projektów i rozwiązań. Nie lubię staroci i rzeczy które są odnawiane w nowoczesnym stylu. Według mnie nie można przerabiać starych mebli na nowe ponieważ po prostu dla mnie jest to zniszczenia mienia a poza tym tego typu meble nie pasują do nowoczesnych miejsc. I nawet jeśli ktoś odnowi je na bardziej współczesne nadal będzie odznaczać się ta wyraźna różnica.

Dlatego na moim blogu proponuje wam nowe metody, które świetnie sprawdzą się zwłaszcza dla młodych użytkowników mieszkań.  Jednak oprócz pasji, jaką niewątpliwe jest dekorowanie wnętrz, posiadam liczne zainteresowania. Uwielbiam podróżować. Od kilku lat regularnie odwiedzam obce kraje. Staram się każdego roku zwiedzić inny kontynent. W zeszłym roku odwiedziłam Kenię natomiast w tym roku wylatuję do Brazylii. Łącze ze sobą te dwie pasje ponieważ z podróży zawsze przywiozę wspaniałe dodatki do mojego mieszkania oraz tkaniny na obicia mojej sofy i krzeseł. Ponadto czerpię niezliczoną ilość inspiracji. Staram się dzięki temu łączyć style.

Ponadto uwielbiam zwierzęta. Jestem ich miłośnikiem. Działam jako wolontariuszka w fundacji wspierającej schroniska dla zwierząt. Remontuje pomieszczenia i buduje budy dla psów aby dzięki mojej skromnej pomocy mogły przetrwać w godziwszych warunkach.

50

Dodaj komentarz